torsdag 11 mars 2010

färgkombinationer

Vissa färgkombinationer faller mig väldigt mycket i smaken. Blått-vitt-rött. Vitt-guld. Grått-vitt-turkost. Kombinationerna är oändliga och jag kommer oftast tillbaka till just grått, vitt och guld. Just nu är jag väldigt sugen på att klicka hem två par gråa skor. Men då jag har två par hemma, varav ett par oanvända, så kanske det känns lite onödigt. Men bara lite, för de jag har hemma är faktiskt höst/vårskor medans dessa är vår/sommar. Jaaa, dessa i-landsproblem diskuteras i var och varannan modeblogg och så även här.

Modekungen, 799 kr


Acne, 2995 kr



Snart ska jag iväg på läxläsning och ikväll blir det reunion på Vapiano. Blir nog trevligt. Imorgon är det middag hemma hos farfar och sedan har några vänner hyrt ett kareokerum. Det blir första gången för mig - men det ska nog gå fint! ;)

Trevlig helg! (det känns nästan som den har börjat, imorgon står det nämligen packning + flytt på arbetsschemat)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar