måndag 21 juni 2010

vecka 25

Föräldrarnas kalas i lördags var mycket trevligt. Härligt att träffa alla och äta en massa gott! Träffade kusinbarnet som hunnit bli hela två månader. Plutt. Sen tyckte alla släktingar att jag var ovanligt lång med mina 13 centimeter höga klackar. Jo, jo. fina är de också.

Sista veckan nu innan semestern. Hela 3,5 arbetsdagar. Imorgon kommer halva dagen gå åt till besök hos både Vårdcentral och sjukgymnast. Inflammationen i muskelfästet sitter nämligen fortfarande i. Tur att jag har en reumatolog till svärmor som hjälpt mig.

Semestern kommer att se ut som följande: Midsommar i Jönköping och på en herrgård i Huskvarna. Sen upp till Sthlm en sväng för att sedan åka iväg mot Grisslehamn där båten tar oss till Eckerö på Åland. Där bor vi i Mariehamn ett par dagar. Sedan en helg i Sthlm. Därefter bär det av till ett landställe utanför Valdemarsvik ett par dagar. Vidare till G:s landställe utanför Sävsjö några fler dagar. Sista veckan är vi i Halmstad och avslutar semestern med en helg i Göteborg.



En semester i Sverige med andra ord. Kommer bli mycket, mycket bra. Det enda jag är nervös över är så klart vädret. Men det ska nog se till att bli fin, fint.

Imorgon kommer jag äntligen, om allt går som planerat, att få min beställda mobil - en vit HTC Wildfire. Känns ju riktigt fint, har ju gått runt med olika gamla mobiltelefoner i, ja vad blir det, alldeles alldeles för länge. Så det känns riktigt, riktigt skönt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar