söndag 21 augusti 2011

The best day of my life



Igår var bästa dagen i mitt liv. Jag är så himla tacksam över familj, släkt oxh vänner som firade med oss. Åt god mat, umgicks, dansade och drack gott. Hade verkligen så himla trevligt och kul. Är världens lyckligaste! Och så är jag gift. Med världens underbaraste och snällaste man. Med fötterna på jorden, som älskar att dansa (?). Som jag har så himla kul tillsammans med och som får mig att vara en bättre människa. Gustaf - jag älskar dig och nu lever vi livet!


Kommer bära med mig denna dag resten av mitt liv. Vi har, förvånadsvärt nog, inte så mycket bilder från kvällen men vet att det togs en hel del som vi hoppas få ta del av.


Massa fina, personliga gåvor har vi fått. Den vi uppskattar mest är vår gästbok, alla fina ord och hälsningar med bilder till. Helt fantastiskt! <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar