måndag 14 september 2009

14 september 2009, 11:43

Idag har jag varit på min allra första intervju. Lite nervöst även fast jag inte ens vill ha jobbet ifråga. Men - den gick sjukt bra! Nästan lite läskigt bra. Det är en rekryteringsfirma som sköter rekryteringen och hon som intervjuade mig uttryckte att jag var riktigt bra och skulle passa så bra i arbetsgruppen. Hon sa till och med att hon skulle se till att jag får jobbet. Haha! Hmn.. aja, kändes väldigt bra att jag gjorde ett så pass bra intryck på min allra först intervju - kredd till mig! Men jag kan nog säga att mycket har att göra med min jobbcoach också. Måste slå ett slag för detta! Är ju hur bra som helst att ha en timme i veckan där jag blir peppad, får tips, pratar enbart om mig själv och vad jag är bra på. Kan ju inte bli bättre! Är ju nästan så att jag skulle vilja fortsätta efter att jag har fått ett jobb ;)

Nu ska jag söka lite fler jobb, äta lite lunch, iväg och lämna en jobbansökan (till ett jobb som jag verkligen VILL ha).

Trevlig måndag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar