tisdag 1 december 2009

1 december 13:47

Blir återskick på klänningen, den var alldeles för stor, hade axelvaddar och var inte alls som jag förväntat mig. Så har ni några tips på fin-fina klänningar som har djup urringning i ryggen eller kanske en kornblå? - så hojta till!

Annars så fick vi vaccinet på jobbet här idag, men jag valde att inte ta sprutan. Känns som ett bra val idag, men får se om det ändrar sig. Jackjakten går även vidare - hittade en mycket bra kandidat från 8848 altitude, men den var självklart slut i min stl. Letandets går vidare - jag kan inte motivera ett jackköp på 5000 :-, inte heller 3700:- för den delen heller.

1 december idag - helt galet vad tiden går snabbt! Mycket trevlig vecka jag har att se framemot, men skulle inte ha något emot ännu en helg med att bara "vara" men det kommer ju snart det med iom julen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar