torsdag 10 december 2009

Torsdagen den 10 december, 11:33

Veckan som gått har varit riktigt bra. Födelsedagar är riktigt bra, även när man blir äldre. Jag älskar min dag - blir bortskämd av både andra och en själv - me likey! I tisdags var jag och fikade med en vän som jag träffar alldeles för sällan så det är extra roligt när vi ses - dock borde vi bli bättre på att tajma in våra scheman! Igår var jag på ett 90 minuters yogapass - får ta tag i det där nu (snart, efter jul & nyår.. och så blev det bortglömt, eller?). Känns iaf riktigt bra i kroppen idag. Ikväll är det tänkt att jag ska gå på Debaser Slussen och se ett antal band spela. Men helst av allt vill jag bara krypa upp i soffan med en lussekatt och en kopp tea. Och på yogan igår så fick jag "lära mig" att vara lite egoistisk så här i juletid (det gör en visst till en trevligare människa - vilket borde göra mig till übertrevlig så egoistisk som jag är!) så jag tror nog att det blir så. Ja, så blir det!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar