onsdag 13 april 2011

Vår vardag

Tanken var att jag skulle lägga upp lite bilder på vad vi gjort sedan sist. Men det går helt galet segt och jag har inte kunnat lägga till en endaste bild.

Idag har vi mest slappat på Alona Beach och imorgon ska vi iväg till Chocolate Hills och även kolla in små tarsier och även besöka Bohol bee farm. 

Har börjat bli lite stressad då jag inser att det inte är allt för lång tid kvar innan det är dags att bege sig hem till Sverige igen. Jag trivs väldigt bra med tillvaron här. Vädret är jättehärligt och det är fantastiskt fint och klart turkost vatten. Det kommer jag sakna! Idag är det visst onsdag och vi åker faktiskt inte hem förens fredag nästa vecka. En del tid kvar med andra ord och fler platser att besöka.

Hälsningar,

herr och fru Sörensen




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar