måndag 23 maj 2011

inspirera mera!

Jag gillar verkligen att bli inspirerad, få igång tankeverksamheten och tänka i nya banor. Därför gillar jag att vara på föreläsningar/seminarium som bidrar till detta. Idag har jag varit på Kunskapsdagen som jag blev inbjuden av mitt fackförbund Jusek att gå på. Mycket intressant! De föreläsningar jag fastnade för mest var "Kundservice är inte en avdelning, det är en inställning!" med Kjell Dahlin och "Förändring - från floskler till framgång" med Kelly Odell. Det är väl lättast att ta sig till sådant som har någon relevans för det man faktiskt arbetar med, men jag skulle gärna gå på nåt seminarium med dem igen. Lätt!


I helgen har vi äntligen tagit tag i packandets och otroligt nog har vi hunnit rätt långt. Känns så himla skönt. Vi var även iväg på power walk/jogging/springtur både lördag och söndag. Mycket duktigt av oss! 


Nu väntar jag på att mannen ska komma hem med ingredienserna till nån form av wok, sen blir det slappkväll med mys då vi har lite andra grejer som händer i veckan. Slapp är lika med något gott i vårt hem så jag har köpt hem GB:s vaniljglass med Nogger i. Så fantastiskt gott. Särskilt med färska bär till. Idag blir det blåbär.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar