måndag 30 maj 2011

Who killed Rosie Larsen?


Endast två dagar kvar innan vi flyttar. Det känns helt otroligt. Skrev på kontraktet i påskas förra året. Det har hela tiden känts som en evighet till inflytt, men nu plötsligt är vi här. Packa, packa, packa och lite städning innan bara. Men det känns helt okej med tanke på vad som komma skall.

Sen har vi kanske inte varit så duktiga som vi kanske borde, men allt löser sig ;) Två koncentrerade packdagar, förra söndagen och nu i lördags. Är man två så går ju allt så himla mycket snabbare och så är det trevligt med sällskap. Igår började vi istället kolla på en ny serie - The Killing som ursprungligen är den danska serier Forbrydelsen, Brottet. Den har jag blivit rekommenderad men aldirg sett och nu blev det visst den amerikanska versionen först. Joel Kinnaman är med bland annat.

Idag har jag varit hos tandläkaren för första gången på typ 5 år? Inte så bra kanske, men har generellt sett bra tänder. Har dock bitit av en liten bit av en tand (anledningen till att jag tog tag i besöket) som behövs fixas. Inga hål, men ett besök hos tandhygienisten är inbokat också. Så nu känner jag mig duktig. Berättade även för min tandläkare om mitt Coca Cola-intag, hon var väl måttligt imponerad och kunde absolut inte lova att det i framtiden skulle kunna påverka mina tänder. Jaja..

Well, nu blir det fyra timmarsmöte och sedan hemgång.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar