söndag 1 januari 2012

2011 i bilder


Januari var kall, snöig men bjöd på en hel del sol. Vi bakade bröd och åt lyxmiddag fattigaste helgen på året.


Februari var väl lika kall den. Min bröllopsklänning kom med posten, våra ringar blev äntligen klara och vi planerade vår rutt till vår honeymoon. Och så gjorde vi hemmagjorda chips.


I mars så gifte vi oss och åkte till Filippinerna. 


Och största delen av april tillbringade vi i Filippinerna. Underbart! På bilden nedan är vi på Miniloc Island.


När vi kom hem i april var det vår och körsbärsblommorna i Kungsträdgården blommade för fullt.


I maj började vi packa för fullt och njöt av det härliga vädret.


1:a juni flyttade vi äntligen in i vår lägenhet. G fyllde år och vi åt på restaurang. Vi hade inflyttningsfest och sen firade vi midsommar på Näset.


I juli jobbade vi men utnyttjade helgerna som bjöd på riktig svensk sommar. Vi provsmakade maten till vår bröllopsfest och bestämde bordsplacering. Vi var på Skansen, började jogga och gjorde egen glass.


I augusti njöt vi av de sista sommardagarna, vi var på landet, cyklade ute på Djurgården och hade vår efterlängtade bröllopsfest. Bästa festen ever!


I september åkte vi äntligen och hälsade på bästa syster i Holland!


Och i oktober åkte jag och G till Madeira. Underbart med semester och salta bad! Vi var även iväg en sväng till Näset.


I november åkte jag och en kollega till New York på stipendium. Åt bland annat våffla med friterad kyckling på Amy Ruth's.


I december fyllde jag 30 och det firade vi vid tre tillfällen (man kan aldrig fira för lite). Vi var i London och Somerset. Som vanligt i december var jag sjuk också, men efter min födelsedag och innan jul (phew!). Sen har vi firat jul ett par gånger. Så där lagom. 


Tack 2011!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar