tisdag 10 januari 2012

Ta tag i saker

Idag har jag gjort något som jag har funderat på alldeles för länge men inte tagit tag i. Jag har startat en jobbtipsgrupp på facebook. Jag har bjudit in gamla arbetskollegor, studiekamrater osv som har liknande utbildning eller som arbetar inom samma bransch. Tanken är att vi ska tipsa varandra om olika annonser att söka eller företag/organisationer som söker folk.


Känns så skönt att äntligen fått det gjort, det tar ju varken mycket tid eller energi att göra. Redan nu har jag fått en massa positiv respons och folk som tipsar om olika sidor och jobb. Skitkul!


Jag har en förhoppning om att 2012 blir året då jag antingen fördjupar min kompetens inom min organisation eller helt enkelt byter jobb. Sen vad det blir får framtiden utvisa!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar