söndag 19 februari 2012

GIVE ME ALL YOUR LUVIN'





Söndag idag. Mysmode och lycklig. Har upptäckt att man kan köpa tidningar via IPaden, helt fantastiskt! Donna Hay, Martha Stewart, lovely! Interaktiva tidningar är ju bara helt underbart :) Ett tips om ni har Ipad!! Gjorde Donna Hays Chocolate and peppermintcream-cookies igår med förhoppningen att de skulle smaka som Trader Joe's Chocolate covered peppermint joe joe's, men njae, jag blev lite besviken, men sen var de ju inte som orginalen heller. Lagade även pilgrimsmusslor a la Donna Hay med råvaror typ bara inköpta på Hötorgshallen (tjo!) och inte blev det gott inte. Så där slängde vi mycket pengar i sjön.

Idag har jag varit på symässan och inhandlat lite pyssel :) G har varit på brädgården och handlat virke och grejer och håller på att bygga em skohylla till oss då, handyman! Strax ska jag börja göra kardemummaknyten a la Leila. De kan jag iaf inte misslyckas med ;)

Och så har jag köpt biljetterr till Madonna på Parken, Köpenhamn. Blir en härlig tripp i sommar!

Såå.. Bullbak var det ja!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar