fredag 23 oktober 2009

fredag 11:12

Igår avnjöt jag dagen och kvällen på Häringe Slott. Förutom att vi diskuterade mycket bra jobbgrejer fick vi en guidad tur, fika framför brasan och mycket god (och väldigt estetisk) mat och dryck och trevligt sällskap. Jag har nog inte riktigt förstått att jag inte bara har ett jobb utan får ta del av allt som kommer med det. Helt fantastiskt!

Ikväll vankas det utgång - blir nog riktigt kul, jag måste bara bota den ständigt kommande fredagströttheten, men det blir ett senare problem. Vi ska på klubb på Marie Laveau - riktigt hippt av oss oldies! Nu blir det sushilunch sen kanslimöte sedan hemgång.

Hoppas ni har det fint och njuter av hösten, kärleken och livet!

1 kommentar:

  1. meh, varför bjuder du inte med mig? va va va? jag ska på fbk så vi kanske springer på varann på hornsg! /a

    SvaraRadera