fredag 16 oktober 2009

värmande för kropp och själ


från asos.com
Jag skulle inte ha något emot att ha denna som värmer mig under kalla vinterdagar, dock skulle jag behöva långa ärmar. Välkomnar bladningar som i denna med viscose, ull, bomull och angora. Me like!

Värmande i själ fick jag så det räckte och blir över igår. Träffade L-M som även agerat, och förhoppningsvis kommer fortsätta att agera, min referens i jobbsammanhang. Han blev ju uppringd i samband med att jag blev erbjuden ett jobb för ett tag sedan. Det var mycket fina ord han hade sagt om mig, blev riktigt rörd! Sen visste jag att jag hade gjort ett bra intryck på rekryteraren men blev ändå förvånad då hon bland annat hade sagt till L-M att jag sprider glädje! Haha, helt fantastiskt att få höra. (Borde verkligen hålla kontakt med henne). Det värmer, och om det nu stämmer så är det ju underbart - hoppas på att sprida en massa glädje till er alla! För nog har jag mycket av den varan nu. ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar