måndag 19 oktober 2009

inställd

Kursen i starta eget som jag går är imorgon inställd - vilket jag blev väldigt glad över att höra! Skulle gärna se att kvällens kurs i keramik blev inställd också. Jag är så himla trött. Vet ju att kursen i starta eget säkerligen kommer att ge mig något inför framtiden om jag nu bestämmer mig för att starta eget. Keramikkursen känns idag som att den bara ger mig frustration och ett gäng fula saker som jag inte vet vad jag ska göra med efter avslutad kurs - lera är nog inte riktigt min grej!

Imorgon blir det iaf middag och hockey, det ser jag fram emot! På torsdag är det mer aktivitet med jobbet då det bär av till nått slott utanför Västerhaninge där det vankas middag. Jag behöver en lång sovmorgon i min egen säng - helgen lockar även fast den dröjer.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar