fredag 8 januari 2010

Tuss & FLUXX

Under julsemestern råkade jag även på världens sötaste kanin i djuraffären på A6 i Jönköping. Jag har aldrig varit särskilt mycket för kaniner eller gnagare över lag, men den här var hur söt som helst! Döpte den till och med till Tuss! Det pratades mycket om Tuss, men Tuss fick tyvärr inte följa med oss hem. Men kommer jag någon gång i framtiden skaffa mig en kanin så kommer det att vara en Lejonhuvad sådan.

Igår promenderad jag hem från jobbet, eller inte ända hem men till Årstaberg. Det tog sin lilla tid kan jag säga. Det var rätt kyligt om kinderna när vi gick över Årstabron och jag kan meddela att jag är väldigt glad över att jag valde denna vinter att investera i en ny vinterjacka, är den evigt tacksam! Köpte även ett nytt spel igår FLUXX - lite knasigt men ganska kul! Målet och reglerna ändras omvartannat.

Nu är det snart helg, wiiieee! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar