fredag 22 januari 2010

Well don't blame it on me - blame it on my wild heart

Fredag igen - så underbart!

Var på bröllopsfest i helgen - det är något speciellt med bröllopsfester - stämningen är verkligen på topp! Härligt att se en massa kärlek. Jag har unnat mig en bakelse från Vetekatten, så himla god med choklad, grädde och hallon. Jag har sett Up in the air på bio och upptäckt att äldre människor är minst lika vidriga som tonåringar på bio. (pratar högt - skrattar hysteriskt åt sånt som inte är roligt - luktar stark parfym) Jag har fått glasögon som gör märkbar skillnad när jag sitter framför datorn - tack jobbet! Jag har sluppit läxläsning när jag behövde det som mest utan någon som helst ångest då det var fler volontärer än elever. Min käraste syster har kommit hem och imorgon är det försenad kalkonmiddag hemma hos mor och far, lovely! Så stolt över min bebis som har börjat plugga holländska på SU, bästaste!

Annars nynnar jag mest på Stevie Nicks liveversion av Wild heart. Den har gått på repeat i min skalle sedan G:s pappa visade denna video. Vilken röst - lyssna!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar