tisdag 27 april 2010

'Cause somewhere in the crowd there's you

Jag är väldigt otålig och kan inte riktigt slappna av när jag väntar på något, eller vill att något ska hända. Just nu är det flera saker jag väntar på och jag känner att det spritter i kroppen, trots att kroppen är helt matt efter all sjukdom. Fortfarande snuvig och hostig men imorgon går jag till jobbet. Har en riktigt trevlig lunch-dejt (var tvungen att ställa in en idag också men vi ses lite mer frekvent) att se framemot och andra spännande saker. Förhoppningsvis lugnar mina nerver ner sig så jag får nått gjort också. Att bara sitta och vänta på det där mailet (som jag har gjort hela eftermiddagen) med ett ok eller inte funkar bara inte, tar itu med det direkt imorgon bitti.

En ny digitalkamera måste också införskaffas, vi åker ju faktiskt till Visby på fredag, fun fun fun! Har deklarerat också, tack för den skatteåterbäringen! Kommer sitta mycket fint.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar