tisdag 13 april 2010


Knappt någon sömn alls i natt. Konstiga drömmar där jag var tvungen att amputera benet (har inflammation i höften - ens egen fantasi kan verkligen spela en ett spratt!). Har nu varit på jobbet lite mer än 10h. Kanske inte en så där jättebra kombination, men har inte märkt av det så jättemycket än. Imorgon bär det av till frisören för både klippning och färg. Spännande men lika läskigt. Jag brukar jämföra frisörbesöket med tandläkarbesöket, jag är lika rädd för tandläkaren som frisören - eller rättare sagt för vad de kan göra. Men det ska förhoppningsvis inte bara gå bra utan bli mycket fint. Jag har varit hos henne tidigare och jag känner mig trygg hos henne.
Testade igår för först gången Lips "I love the 80s" och kan konstatera att 80-talslåtar är grymt svåra att sjunga. Ja, så nu vet ni det. Men kul var det! ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar