måndag 12 april 2010

Maya-skorna är ju rätt dyra. Och så fort jag faktiskt bestämt mig för att köpa dem så känner jag hur snålheten sätter in. Jag menar jag kan ju få så mycket mer för samma summa. Exempelvis klänningen jag klämt på men som inte finns inne i min stl, guld och grönt från Mawi, askungen-skorna, jeansen som sitter så snyggt, de där fulsnygga skorna, klock-halsbandet från Marc by Marc Jacobs, hoops i alla dess former och varianter, fjäder-ringen, peace-ringen. Ja, listan kan göras rätt lång.

Det blir dock ingen shopping idag, eller ska strax iväg till närbutiken och handla ingredienser till dagsens lunch - amerikanska pannkakor och kvällens middag - lasagne. U kommer över också då vi ska fira hennes födelsedag lite i förskott. Trevlig start på veckan, som dessutom blir kort. Ledig idag och på fredag och då åker vi ner till Jönköping. Kanske blir det spruta men förhoppningsvis har inflammationen gått över tills dess.

Trevlig vecka!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar