fredag 29 oktober 2010

Äntligen fredag! Har röjt upp en massa här hemma så det överhuvudtaget går att ta emot kvällens besök. Fina syster kommer förbi på middag och häng. Mycket trevligt! Lyssnar på världens bästa pepp-låt och sippar på lite Baileys med is och vilar lite. Borde man kanske ta en dusch och fräscha upp sig innan syster kommer kanske? Ja, jag skulle nog tro det. Väntar tills G kommer hem så jag får sällskap. 

Imorgon är det Halloween-fest i ett studentkollektiv i Gamla Stan med burlesk-tema. Känner mig måttligt motiverad (om ens det). Är inte typen som gillar att mingla på stora fester i någon absurd outfit (burlesk och jag går inte så bra ihop). Hänga med vännerna över en drink eller ett par öl är mer min melodi. Nu är kärleken hemma så bye bye och trevlig helg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar