lördag 2 oktober 2010

Don't stop believin'


I går - Förberedning för flytt på jobbet. Gick tidigt. Shoppade. Tapas med U på BarcelonaBar.

I dag - Yoga. Vila. Städ och tvätt. Läser Tre sekunder - Roslund & Hellström. Väldigt spännande. Naglarna är nymålade. Doftljuset är tänt. Snart dags att lägga sig i den alldeles för tomma sängen. Lite läskigt vad beroende jag är av att ha min andre hälft bredvid mig när jag ska sova.Sova gott.

I morgon - Promenad och brunch på Sirap med J. Till farmor & farfar och få hjälp med min halsduk. Ett av mina projekt som förhoppningsvis blir klart imorgon. Förhoppningsvis påbörja mitt nya projekt. Tanken var ju att jag skulle ta tag i det nu i helgen. Men allt blir inte alltid som man har tänkt sig. Men, i morgon. Sen kommer ♥G♥ hem. Med största sannolikhet solbränd och snygg. :)

Don't stop belivin´, hold on to that feelin´ - måste vara en av mina absolut bästa pepp-låtar ever. Ibland är allting så himla lätt när det väl kommer till kritan. I andra fall är beslut desto svårare att ta och det tar längre tid att komma fram till det ena eller det andra. Många beslut är tagna och desto fler ligger i framtiden. Vissa beslut är trevliga och känns bra att ta medan andra inte är lika självklara och kanske inte känns 100% rätt. Framåt går det vilket fall som helst. Och livet går vidare och det mesta går ju att lösa. Vi får bara inte glömma bort att verkligen leva livet.

Vad är viktigt för mig? Vad vill jag göra? Vad drömmer jag om? Vad behöver jag göra för att komma dit?


Don't stop belivin' hold on to that feelin'

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar