tisdag 1 februari 2011

TIME

 
Och så var jag inne i stan. Runt i kring Vete-katten. Och så köpte jag inte en hallon-choklad-gräddbakelse. Men åh!


Annars då? 1 februari redan, jäklar va fort det går! Nog för att jag vet att vintern inte är över än på ett tag. Funderar dock på att ta min tunnare jacka imorgon, det är ju ändå plusgrader! Februari kommer gå så himla snabbt och mars lika så. Helt plötsligt sitter jag där på planet som tar oss till Filippinerna och alla dess paradisöar. Om 7 veckor och 4 dagar. OM SJU VECKOR OCH FYRA DAGAR. Fii faan så gött!


Och om 4 månader är det inflyttning i nya lyan. Då är det sommar och sol. Inflyttningsfest med bad från bryggan eller vad säger ni? OH YES!


Mycket att se fram emot, men mycket annat händer innan dess också. Imorgon blir det middag hemma hos U. Har även en liten förfrågan till henne som jag hoppas att hon vill ta sig an! 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar