torsdag 24 februari 2011

THANK GOD IT'S THURSDAY


Snart helg! Fantastiskt. Sveriges Mästerkock - ett mycket trevligt program. Dags att gå ut och äta på restaurang snart tycker jag. Det är nog bland det bästa jag vet. Äta ute, trevligt sällskap, bli uppassad och bara ha det gott! Ja, det är min favoritsyssla när jag ska umgås, över en bit mat och dryck. Ut och festa? Not so much, men det kan vara kul det också.. på sommaren typ :)


Sitter just nu och mobbar G för att han äter chips och inte morötter, haha! Själv äter jag toblerone, turkisk peppar och drick Coca Cola utan någon som helst ångest. (typ)


Storhandling är avklarad idag, skönt så här inför helgen. Hämtade ut lite paket. Bland annat ett kamerahus till digitalkameran. Vi kommer ju mestadels vara under/i vattnet under vår resa och där kommer det ju finnas så himla mycket att se och sånt vi vill ta med oss hem och minnas. Så ett kamerahus är nu införskaffat som ger oss den möjligheten. Filma under vattnet när vi plaskar runt och beundrar livet under ytan. Samlar intryck och bevarar minnen tills vi sitter där i soffan med grått hår och minns tillbaka på våra resor. Fint.


 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar