måndag 31 oktober 2011

Atlantens pärla part 2


Frukost


Ananasbanan


Espada


Fikon.. mmmm!


Passionsfrukt i alla dess former och färger


Porto Santo



Underbara sand





Puss finaste



Bästa maten på Villa Cipriana


Marknad


Högt, ovanför molnen





Allra högst uppe











On the road








3D!



Grotta


Glow in the dark


Bjuder på lite fler bilder från Madeira. Härligt att drömma sig tillbaka nu när hösten verkligen är här, eller är det vinter? Ena dagen känns det så men sen så kommer en dag som i lördags som bjöd på strålande sol och lunch utomhus utan jacka. Vilket inte är något som normalt sker i slutet på oktober då jag är väldigt frusen av mig. Men härligt var det!

Imorgon är det 1 november, jäklar va tiden går snabbt! Rätt var det är så är det december och då fyller jag 30 (whoop, whoop!) sen är det lucia och lussekatter, glögg och jul och nyår. När jag var liten tyckte jag alltid att tiden gick så långsamt, nuförtiden är det precis tvärtom. Tiden bara rusar iväg och dagarna bara går. Lite läskigt men ändå väldigt härligt då det händer en massa kul :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar