fredag 7 oktober 2011

Everyday I'm shufflin'



LMFAO - Party Rock Anthem

Just nu sitter jag på planet mot Madeira. Men det jag tänkte berätta om var i lördags. På kvällen åt vi god tapas på Pata Negra i Amsterdam och efter det blev det drinkar och öl på stan. Sen begav vi oss hemåt till Amersfoort. Fortsatte festa hemma hos sis och Jerry. Då blev det en massa dans till rolig musik (hoho!). Party Rock Anthem bland annat ;) Och  jag måste faktiskt säga att jag är rätt grym på shuffle (!!!). När klockan närmade sig 03 begav vi oss ut, jajamensan! (fyller jag 30 i år, eller?) Tror jag aldrig gått ut så sent någonsin. Kul hade vi verkligen! Och då denna låt kom igång blev alla som galna, och jag galnast! Wiiee :)


Önskar er en trevlig vecka, datorn åker med. Dock inte av anledningen för bloggning, men man vet ju aldrig. Om inte annat så ses vi om en 10 dar nånting. :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar