söndag 25 mars 2012

RENSNING

Håller på att rensa garderoben då jag upptäckt att det jag anväder mest, t-shirtar, linnen, långärmade tunikor/t-shirtar tappat formen, blivit noppiga, fått håll och blivit så där formlösa som de blir efter ett tag. Så nu ska massa rensas ut. Att jag lagt på mig ett par kilo här och där gör ju också att annat åker ut. Känns ändå bra att rensa bort en massa. Känns skönt att skänka, slänga och få mer iordning på sina grejer.


Sen kommer det ju behövas en hel del nytt. Jag letar exempelvis efter sköna t-shirts i loose-fitmodell i massa härliga färger och linnen i loose-fitmodell. I bra kvalitet. Verkar vara en omöjlighet att hitta det som jag är ute efter. LNA verkar vara lovande (finns även att köpa på asos.com). Får kika efter det när vi är i NY.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar