lördag 3 mars 2012



Foton från våren 2011 när körsbärsträden i Kungsträdgården slår ut i blom

Vilken fantastisk dag! Strålande sol gör så mycket för välbefinnandet. Promenad Reimersholme runt, en sväng till Zetas handelsträdgård och Mio. Muffins från Muffinsfabriken som intogs på U & M:s balkong i solen.

Sen kom jag hem och totaldäckade. Planen var att träna och sen jobba men jag har mest myst i sängen och surfat på iPaden. Nu åker dock jobbdatorn fram och jag ska fixa några grejer som förhoppningsvis inte tar allt för lång tid. Sen kommer G och det blir tacos och tror nog att det blir en lugn kväll hemma. Precis vad jag ser fram emot och behöver.


1 kommentar:

  1. Svar: Åh vad härligt! Jag var där senast över nyår, det var fantastiskt. Hur länge blir du där i sommar? Ja, Kanada är väldigt fint! Ska över en sväng till San Diego också innan jag åker hem till Sverige över sommaren och sedan vidare till en termin i Nya Zeeland :)

    SvaraRadera