lördag 10 mars 2012

TILE

Haft en mysig och trevlig start på helgen igår med libanesisk mat på stan i goda vänners sällskap. I dag har vi mest strosat omkring och kollat mycket inredning. Helt galet va mycket fint det finns som jag vill ha. Behöver det där huset - nu! I mitt drömkök som är stort, vitt, högt i tak och öppen planlösning med stora glasdörrar med spröjs som leder ut mot en underbar köksträdgård med odling av frukt, bär, grönsaker, örter you name it, där i mitt drömkök vill jag ha kaklat golv. I färg och i nått fint mönster.

























Tills dess har jag några lådor italiensk mosaik som jag ska leka med. Har tänkt täcka vårt trista lack-bord från Ikea. Tror jag blir fin-fint! En och annan kruka kan det nog också bli om det räcker till.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar