tisdag 28 juli 2009

ett erkännande

Jag har under min vistelse i Frankrike (hör och häpna!) druckit inte en, utan flera espresso! Ja, ni läste rätt: E S P R E S S O! Och inte har jag bara druckit det, utan jag har gjort det med njutning (oftast), särskilt då den intagits med något sött till. Smarrigt. Vuxenpoäng. Fick emellertid visa leg på systemet idag. Hehe. Sista "semesterveckan" nu. Idag har jag och G varit en sväng på stan. Köpt en mössa. Lunchat indiskt. Handlat mousserande vin, räkor och baguette till kvällen. Mums!

Bildbevis på espressodrickande:

Drack för i övrigt espresso idag med, det ni! :)

4 kommentarer:

  1. ÄNTLIGEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    SvaraRadera
  2. haha.. jag skäms! nästan så jag inte ville berätta ;)

    SvaraRadera
  3. what?! och vad för starta-eget-idé har du? o jag vill också äta räkor & dricka bubbel!!

    SvaraRadera
  4. jag har alltid velat starta en butik/fik/pub... men då måste man ju ha ett rejält startkaptial, vilket jag självklart inte har.. Vi får väl ta nån kväll och käka lite räkor och dricka bubbel på vår balkong, vad säger du?

    SvaraRadera