tisdag 28 juli 2009

you-you-you are...

a Womanizer! Druckit mousserande och börjar bli lite, eh, glad i hatten, då spirar idéerna vill jag lova. Faan, att jag inte har en jäkla massa stålar på mitt bankkonto, då skulle jag go all in för min lilla starta eget-idé, men ICKE! Vore så kul att kunna satsa på en idé man själv har, som man tycker fattas, nånting nytt.. vi får se, om nått år eller så så kanske ;)

Annars så ser jag framemot att serierna börjar snart igen, och då särskilt sista säsongen av LOST. Min favorit kan ni se här:

3 kommentarer:

  1. Jag startar gärna eget med dig om det innebär att vi kan göra roliga saker hela dagarna istället för att sitta inlåsta på kontor!

    Kommer nog inte till helgen, men funderar på att dissa WoW och komma till Sthlm 14e, hade visst inte jättemycket pengar. So many choices..

    SvaraRadera
  2. najst, har du cash då? ;) well inlåsta på kontor är ju alltid svårt att komma i från, min tanke har alltid varit att starta en butik/fik/pub i ett... skulle faktiskt vilja testa det nån gång i livet, men då jag inte har allt som krävs för tillfället så får jag skjuta upp det på obestämd tid.

    Jag tror jag och Anna och TP halvt pratat om helgen efter tror jag, med andra ord 21-23 aug... kan du då?

    SvaraRadera
  3. WoW-biljetten kostar 1400, så då sparas ju rätt mucho in. Lär antagligen sluta med att jag åker ändå, så vi kanske ska satsa på 21-23. Kunde Anna då?

    SvaraRadera