torsdag 5 augusti 2010

Kom inte alls till jobbet vid 6 som planerat, då vanknade jag. Men var här till 7 iaf så det blir till att jobba in några flextimmar idag. Ska iväg en sväng och köpa två skolböcker idag också. På tiden. Bättre att köpa dem tänkte jag än irra runt på olika bibliotek och dra på sig en massa förseningsavgifter eftersom jag inte är klar (eller ens påbörjat uppgiften). Men nu är jag endast två små uppgifter från min examen så det är bara att fixa.

Ikväll blir det yoga för första gången på väldigt länge, det kommer nog märkas, har inte tränat någon styrka överhuvudtaget den senaste tiden, bara promenerat och typ joggat lite några gånger och allmänt varit lite aktiv. Schemat för hösten har dock inte kommit men hoppas som sagt på att kunna klämma in fler yoga-pass och kombinera det med joggning/prommenader. En vän till mig köpte ett par nya löparskor igår, 1700 spänn. Hua! Jag kör på mina innegympadojjor från gymnasiet ett tag till. (Säkert inte alls särskilt bra, men bättre än inget)

Igår blev det som sagt fika, mycket trevligt att träffa vänner som man nu inte träffat på väldigt länge iom semestertider. En Coca Cola och en hallonbakelse blev det, dock inte den vanliga. När jag sedan kom hem visade det sig att G hade hittat Vanilla Coke och Cherry Coke och Reese's som han så snällt hade köpt till mig. Nu har jag "bara" en Cherry Coke i kylen. Blev även bjuden på riktigt god mat med thaibasilika, citrongräs och grejer, det får vi laga igen!

I helgen blir det äntligen Tikki Room, får bara se om det är några som vill hänga på. Just ja, på fredag är det Allsång på Debaser, förhoppningsvis blir det ett besök dit då det är sista sommaren!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar