tisdag 31 augusti 2010

Så här såg Stockholm ut i morse när jag var på väg till Yogan. Härligt! Innan dess hann jag möta upp en kille och sälja en gammal skolbok - Ethnography av Paul Atkinson och Martyn Hammersley. Jag uppfylls av en härlig känsla av att inte vara student längre. Sen att jag inte riktigt är klar än är liksom skitsamma - I'm a working girl och det känns så jäkla skönt!

Är inne på min andra lediga dag innan nya jobbet drar igång imorgon. Har unnat mig en timmes massage, fixat och donat lite och tagit det lugnt. Precis avnjutit min goda lunch här hemma. En enkel sallad av spenat, paprika, baby plommontomater, sugar snaps, paprika, rödlök, gurka och en bit lax. Lite peppar, flingsalt, olivolja, hallonbalsamico och citron på det. Mums!


Strax blir det lite plock, sen en dusch och sen ska jag fixa lite med mitt projekt.

Ikväll bär det förhoppningsvis av för att kika på en cykel till mig. Lite middag och bio på det. Yes, yes!

I förra veckan kände jag mig lite nervös inför nya jobbet, nu gör jag inte alls det. Allt känns bara förväntansfullt och jättebra.

Take care! ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar