tisdag 3 augusti 2010

Någonting jag uppskattar väldigt mycket med att jobba inne i stan och närheten till några vänner är under lunchtid då jag kan träffa någon utifrån, någon "verklig", någon som inte är "jobb". Det är sååå guld värt. Som igår, med finast E. Tack! Detta är något jag kommer sakna väldigt, väldigt mycket när jag byter arbetsplats (men ser fram emot att kunna luncha med TP). Men det är ju sånt man får ta, det kommer ju liksom massa andra positiva saker med det. En sak som jag väldigt mycket ser framemot (förutom själva jobbet då så klart) är att när vi har flyttat så kommer jag kunna cykla till jobbet, helt fantastiskt! Jag är ju en sån som aldrig skulle våga mig på att cykla inne i stan (har sett hur de spolat gatan ren efter en cyklist, hua!) så det känns väldigt bra. Trevlig rutt kommer det också att vara, längs med vattnet. Detta kommer ju dock inte kunna ske förens typ juli nästa år, men då har jag något att se framemot!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar