lördag 4 september 2010

Vulcanodrink på Tikki Room.

Äntligen helg. Så skönt att ha sovit ut i natt. Tre dagar på nya arbetsplatsen är nu avklarade och jag har varit helt slut i bollen när jag kommit hem. Känns verkligen så himla bra. Hoppas den känslan håller i sig länge. Mer arbetsuppgifter och lite mer avancerade grejer tar jag emot med öppna armar, känns verkligen jättebra. Kommer bli en intensiv höst. Nytt register som köra igång, ny chef och nya lokaler. Najst.

Idag har jag fikat och umgåtts med syster mest hela dagen. Jag anser mig själv vara en social person men det är nog endast ett fåtal personer jag faktiskt vill/gillar att umgås med en längre tid. Nån timme här och där passar mig ganska bra. Syster däremot är en av få personer jag fortfarande har massa att säga till och har trevligt med när vi skiljs åt när vi umgåtts flera timmar. Love u!

Finns en hel del fint ute i butikerna nu, men ska försöka dra ner min shopping till absolut noll. Provade en urfin kappa från Tiger. Bra material och snygga snitt. Men 3500:- ligger liksom inte riktigt i min prisklass för vad jag tycker att en kappa är värd. Men riktigt fin var den på!

Nu ska jag pilla lite med mitt projekt tills G kommer hem från golfen. Det blir lite tapas till middag ikväll. Solen skiner och det är så där varmt men kallt i luften. Höst tror jag visst att det kallas.

Hej hej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar