söndag 19 september 2010



Bjuder på lite såpbubblor så här på självaste valdagen. Är lite trött på människors brist på vett i dessa tider. Folk har olika åsikter helt enkelt, bara att acceptera. Det är en sak att diskutera saker och ting på en schysst sätt men att klanka ner på folk av den enda anledningen av att man stödjer det ena eller det andra blocket är enligt mig bara väldigt lågt. Politik tar verkligen fram det värsta i folk. Lite sorgligt. Har till och med gått så långt att jag raderat folk som vänner på facebook för att jag blir mörkrädd av vissa statusuppdateringar. Att sedan få reda på att en av dem lagt sin röst på SD och out:at det på fejjan gör bara att jag känner att jag gjort rätt val.

Jag är väldigt rödgrön, men världen går inte under i morgon om Alliansen vinner. Men vinner de hoppas jag verkligen att de tar sig i kragen och förändrar nuvarande utförsäkringssystem för som det är i dag är varken hållbart eller humant.

Ta hand om er och visa lite extra kärlek till era nära och kära i dag ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar