måndag 20 september 2010


Det är en dyster dag i Sverige. Men jag har kvar hoppet och tron om det svenska samhället och de svenska folket, så det löser sig!

Är dock väldigt trött efter gårdagens valvaka. Så idag skippade jag yogan. Idag påbörjades vår steg-tävling på jobbet mot de andra två förbunden som huserar i samma byggnad. Tänker med detta inte bli en hurtbulle, jag medverkar enbart för att jag vill få reda på hur mycket (eller lite) jag faktiskt går per dag.

I morgon bär det av till restaurangen SMAK med min lilla avdelning. De har pratat mycket gott om restaurangen så jag ser verkligen fram emot besöket. Måste bara bestämma mig för vilka fem rätter jag vill äta också. Inte det lättaste.

Ska försöka förlänga helgen med slapp i soffan resten av dagen. Först ska jag laga lite pasta med tomat och mozzarellasås.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar