torsdag 15 december 2011

Julpynt

Det enda julpyntet vi äger är två poslinstomtar och en tomte i gotländskt ull. Då vi bott i andrahand i cirka tre års tid så var det inte något vi prioriterade. Idag är det annorlunda men av olika anledningar har det helt enkelt inte blivit av.


Var ju i NY för någon vecka sen och där höll jag på att shoppa med mig hur mycket julsaker som helst. Men kom hem med drinkpinnar i form julpolkagrisarI like! På PotteryBarn skulle jag kunna köpt med mig det mest. (Ni kommer väl ihåg PotteryBarn från FRIENDS?) Ni vet väl att de skeppar till Sverige? Men glöm inte eventuell tull som tillkommer!


Nästa år däremot, då kommer det nog bli annorlunda. Då går jag nog all in. Julgran och allt! Men frågan är då vilken "stil" man gillar bäst? Hmn... Vad gillar ni? Traditionell? Modern? Rött? Allt i vitt? Allt i en salig blandning? Så stor gran som möjligt eller en liten nätt gran? Som tur är är det ett år kvar till nästa jul ;)



























Hittade också en fin, fin julglob (?) i butiken Anthropologie som dock inte fick följa med. Det ångrar jag! Butiken finns även i England och de skeppar till Sverige. Farligt, farligt!






Bilder från weheartit.com

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar