onsdag 8 april 2009

det går bra nu, kompis!

Trots rådande arbetsmarknad börjar jag känna mig rätt säker, säker på mig själv tack vare att andra i min närhet lyckas! Först ut var Ullis som kämpade sig fram och fick sig ett jobb, (inte för att jag hade några som helst tvivel) sen Anna, som slog ut en hel drös (antar jag) konkurrenter i avancerade psykologtester m.m. Och idag nådde en till trevlig nyhet mig - min gamla kollega Karin har lyckats roffa åt sig en EU-tjänst i Bryssel, hur coolt är inte det!?!? Jag måste säga att jag känner mig riktigt stolt över mina duktiga vänner som KAN!

Nu får jag bara se till att visa att jag också kan.. hmn.. efter sommaren, efter sommaren, då ni! ;)

Grattis än en gång till er alla! ♥

2 kommentarer:

  1. Ja, klart du kan!! Hejja hejja! Och tack för fina ord! :) Puss och glad påsk! anna

    SvaraRadera