torsdag 23 april 2009

ynklig

Har haft så sjukt ont i halsen så jag nästintill utfört en halsmandeloperation på mig själv.. behöver något som gör mig frisk, G åker förbi apoteket och handlar medicin och stuff på vägen hem från jobbet, och mer glass! Det är ungefär det, tea och soppa som går ner för mig.. blää.. näe, imorgon får jag se till att kurera mig så jag är frisk till helgen. Har inte lust att sitta instängd hemma och sjuk när det vankas strålande solsken hela helgen. Jag vill ut! Fixa mer grejer till balkongen, äta glass och promenera i solen.. bara vara och njuta.. och självklart vinka av Karin på hennes going-away party! 4:e maj börjar hon jobba i Bryssel, coolt coolt! Nu - mer tea och Die Hard 2 ;)

3 kommentarer:

  1. kom på AW med mig och martina imorgon! medis, sol och en kall öl... ahh!

    SvaraRadera
  2. Meh, vadå "tea", te heter det väl i sverige? Tea är ett namn!

    SvaraRadera
  3. haha, håller med. skönt att språkpolis kommenterar detta mycket irriterande inslag. även översta inlägg var från mig - anna!

    SvaraRadera