söndag 26 april 2009

om jag hade pengar



Skulle dessa hoops från Stella McCartney inte sitta fel. Men $345 är lite för mycket för min ekonomi.

För i övrigt är jag mer död än levande. Typ. Tror iaf att jag äntligen börjat märka av penicillinet som jag knaprat sen i fredags. Helt underbart att man har en sambo som var hemma från jobbet i fredags på grund av "VAS" (=vård av sjuk sambo). Hjälpt mig med allt jag behövt - kokat tea, soppa och införskaffat isglass. Även köpt upp halva apotektet i form av olika smärtstillande: två pillersorter och flytande, olika former av halstabletter även vissa med smärtstillande effekt. Riktigt avancerade grejer med andra ord. Och inte minst klappat på mig alla gånger jag gråtit av smärta och bara velat avsluta det hela på snabbast möjliga sätt. Tack älskling!

2 kommentarer: