måndag 27 april 2009

inte riktigt men snart så

har jag tänkt att bli kry alltså. Det märktes ganska väl på min lilla promenad fram och tillbaka till Gullmarsplan. Tänkte att det skulle göra mig gott att komma ut ur lägenheten, har ju inte varit ute sedan tisdag i förra veckan, om man inte räknar kortare visit på balkongen igår. Det var en pärs kan jag lova men hade lite saker jag behövde införskaffa. Köpte jordgubbar och blommor på torget och nybakat bröd från Konditoriet. Lite utomlandskänsla över det. Mysigt. ,Nu blir det återhämtning i form av kantarellsoppa och bröd framför nån serie och lite vitamin defence-dryck till det. Sen är jag nog i form till eftermiddagspasset i studier som står på schemat.

So long!

2 kommentarer:

  1. Men det är en skön känsla ändå när man varit riktigt sjuk en längre tid och för första gången orkar ta sig upp/ut :)

    SvaraRadera
  2. Ja, visst är det, men jobbigt att man inte är van vid den friska luften så näsan snorar och halsen blir alldeles torr och gör ont. Men det var skönt ändå :)

    SvaraRadera