onsdag 29 april 2009

tänkte bara meddela omvärlden

att jag har snortjock skalle, alla som har haft det vet vad det innebär. Blir inte så mycket avancerad tankeverksamhet då så jag sitter mest och filar på smågrejer i uppsatsen. Blä. Sen hostar jag som om jag vore rökare. Det har utvecklats från att vara rejäl slemhosta till torrhosta där jag hostar tills jag nästan kräks upp mina egna lungor och undrar kommer det inte blod snart?

Därmed blir det ingen trip till Västervik för mig imorgon med girlsen. Känns ju lagom kul. Men får väl hänga med boysen på grillning imorgon kväll iaf. Och träffa mina kära ungdomar imorgon eftermiddag. För inte smittar jag väl då jag knaprar Kåvepenin? Eller det kanske bara gäller halsflussen och inte snorandet och allt det andra? Hmn, morgondagen är som sagt en annan dag.

Nu: överbliven pizza från gårdagen framför desperata hemmafruarna.

1 kommentar:

  1. Ohh så sorgligt :( Kommer tänka på dig varenda minut! Saknar dig redan, puss!

    SvaraRadera