torsdag 12 november 2009

Lista

Trött och lycklig efter 1o timmars arbete. På'tt imorgon igen och arbete även på lördag. Livet kunde inte vara så mycket bättre. Om jag inte var på den där stranden i Maldiverna dårå. Nästa helg befinner jag mig ju faktiskt i Düsseldorf med min love. Härligt!

Var i hela världen skulle du helst vilja befinna dig just nu?

På en öde strand i Maldiverna med G.

Vem skulle du vilja vara om du varit en helt annan person?
Jag trivs väldigt bra som mig själv

I vilken färg är ditt drömhus målat i?
Vitt med en blå dörr
Vilket är det bästa ordet som finns?
Kärlek
Vad är det viktigaste att du hinner göra innan du bara är stoft?
Ge massa, massa kärlek


Vilken saga är din absoluta favorit?
Narnia

Om du bara fick lov att äta en sak i resten av livet vad skulle du välja?

Grillad tonfisk, hummer, räkor, kräftor... allt från havet!

Om du bara fick lov att klä dig i en färg resten av livet vilken skulle du välja?

Grå, med färglada accessoarer

Om du bara fick lov att se en enda film i resten av ditt liv vilken skulle du välja?
Die Hard och Narnia


Om du bara fick köpa ett enda ting till vad skulle du välja då?
En turkosa matberedare från KitchenAid


Vilket språk är det vackraste du vet?
Tycker inte att något språk är särskilt vackert - tycker mer det handlar om vad man säger och hur man säger det

Vilken bok ligger på ditt nattduksbord just nu?
Alldeles för många som jag inte vill avsluta, så vill påbörja ngt nytt, tips någon?

Vilken årstid tycker du allra bäst om?
Sommaren så klart, jag lever i fel land - suck!

Lista snodd från blogg.stureplan.se/michaela

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar