måndag 2 november 2009

time stands still

Tillbaka på jobbet och tillbaka till verkligheten. En veckas arbete på hög välkomnade mig i morse. En hel del att ta igen med missad utbildning och genomgång för saker som påbörjades idag. Bra saker. Kommer nog gå fint det där. Lite övertid att vänta också framöver, men det kommer också gå bra.

Skippade keramiken denna vecka också om någon undrar. Har ju trevligheter inplanerade efter jobbet tisdag-onsdag och torsdag är beordrad övertid så nu ska jag ta tag i mitt jobbsökande. Tiden rinner ju faktiskt iväg väldans snabbt och vikariatet jag har sträcker sig till årsskiftet så nu gäller det att ta tag i grejer här så man inte sitter utan efter nyår, det skulle ju inte vara så kul.

Men då sätter jag igång då!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar