måndag 9 november 2009

värmande i vintertid

Denna månad har jag fått två lite större klumpsummor med pengar, den ena gick direkt in på mitt fondkonto, den andra är en "jack-kassa". Jag behöver nämligen en ny vinterjacka. En vinterjacka som faktiskt värmer mig så jag slipper gå och frysa hela tiden. En jacka som håller, en jacka av bra kvalitet. För detta har jag fått uppfattningen om att det krävs en dunjacka. Dessa är dock inte billiga, inte alls. Jag har kikat lite på Eskimo W Jacket från Fjällräven. Denna kostar dock runt 5 000 spänn vilket jag tycker är alldeles för mycket pengar för en jacka. Helst av allt så vill jag att min jack-kassa ska räcka till en vinterjacka till mig, en vinterkappa till mig och en vinterjacka till G. Men det är kanske att hoppas lite för mycket.

Vad värmer er i vinter? Några tips på riktigt bra, varma jackor?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar