tisdag 17 november 2009

Vad hände med Cherry Garcia?


Den är tillsammans med Fish Food helt klart mina favoriter från Ben&Jerry's, men den förstnämda verkar inte gå att få tag i längre, how come? På tal om glass, jag har på något sätt fått för mig att jag ska ta tag i mitt liv nu när G dragit till Düsseldorf, alltså planerade joggingturer (???) och bra mat. I själva verket tror jag att jag kommer mysa ner mig i soffan med B&J, Cola och Oreos - jag känner ju mig själv väldigt väl.
Annars är jag fortfarande mest trött (har absolut ingenting med ovanstående att göra!). Imorgon blir det middag hemma hos föräldrarna + lagning av jeans (hoppas jag kan rädda mina älsklingar!) och på fredag bär det av till Düsseldorf även för mig. Trevligt att komma iväg en sväng även om det blir en liten kortis!
Trevlig vecka!

2 kommentarer:

  1. Hur var 2012, vi tanke se den imorgon? btw, ikvall ska jag till gymmet o sen till J kompis sa hinner inte skypa, men passar torsadag for dig? J ska ivag sa passa perfa!

    SvaraRadera
  2. 2012 - var lite sisådär - helt ok, men inte jättebra. Torsdag blir jätte bra, vi har fixat inställningarna också så nu ska det nog gå bra :)

    SvaraRadera