söndag 14 november 2010

It hurts!



Seriöst, jag vet att jag får skylla mig själv efter två veckors uppehåll från yogan. Men denna träningsvärk är inte från denna värld. Vilken smärta! Känner mig som en gammal tant som behöver hjälp för att kliva upp när jag sitter. G, fin som han är, tappade upp ett varm bad med bubblor och tända ljus. Riktigt jäkla bra kille det där. Min finaste! 


Hela helgen har jag mest tagit det lugnt. Mys med familjen igår och vi spelade TP och konstaterade att jag visst är en tävlingsmänniska och en dålig förlorare. Inte så där jättelätt för syrrans pojkvän som är holländare att svara på frågor som mestadels rör Sverige och då korten hade några år på nacken. Jugoslavien och Sovjet var exempelvis något som fortfarande existerade.


Borde verkligen sy (som vanligt) men det blir uppskjutet med tanke på min oförmåga att röra mig och tänka på annat än smärta. Är nu insmord i tigerbalsam så hoppas att det lindrar lite. Ska försöka övertyga G att ha ett Harry Potter-race, kan ju vara bra då det är dags att se Harry Potter and the Deathly Hallows part 1 snart.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar