tisdag 16 november 2010

just idag är jag stark

Jodå, livet är rätt jäkla bra. Efter en halv flaska champagne (eller så) så ser jag allt mycket klarare. Eller det gör jag ju i vanliga fall också, men jag har en tendens att vara lite kritisk och se negativa saker. Just idag är jag stark. Ibland får man nånting serverat till sig och allt blir helt plötsligt så mycket tydligare.


Idag är det tisdag och jag kan knappt komma ihåg något specifikt med varje dag de senaste veckorna. Jobbat, ätit och sovit är det jag orkat med, om ens det. Dagarna, veckorna har ändå gått väldigt fort, och helt plötsligt är man där, förbi och inne i det nya. 


Det finns vissa saker som jag skulle vilja ändra på i mitt liv, ibland vill jag dra fram tiden någon månad. Men jag vet att jag har så mycket att se fram emot, och bara det, väntan och längtan efter vad som komma skall är himla fin.


Alltid kärlek! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar