fredag 10 december 2010

Inte varje dag jag blir utmanad av en annan bloggare. Så here it goes:

4 tv-program (jag följer ju inte regler så har valt de FEM serier jag följer för tillfället): Brothers and Sisters, The Mentalist, Gossip Girl, The Walking Dead och Dexter.

4 saker jag har gjort idag: Gått upp i, för första gången denna vecka, någorlunda bra tid. Fått champagne av chefen för utomordentligt arbete. Tappat mina nya-för-denna-vinter-handskar (de jag hade innan hade jag nog ett par år iaf men försvann på årets Popaganda). Och i detta nuet ska jag koka lite soppa och mysa under täcket framför tv:n och nyaste Elle US i mitt eget sällskap. (Som jag har längtat!)

4 saker jag längtar efter: Jul & nyår med en veckas semester. Våren. Inflyttning i nya lägenheten. 2011 i största allmänhet. Kommer bli ett väldans bra år!

4 saker på önskelistan (materiella ting som jag gärna vill ha till mig själv): cykel, symaskin, en fin ring (eller två), en konformad locktång.

4 saker jag hatar: orättvisor, elaka, omoraliska och egoistiska människor, sjukdomar, kyla.  




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar